28 czerwca, 2013

Zaległości

Jejku, tak dawno nie pisałam, a mam tyle do nadrabiania... Kurczę, jakoś brak mi czasu na pisanie postów, szybciej mi idzie wrzucenie zdjęć na Facebooka.

Miałam trochę roboty ostatnimi czasy, ciekawe, czy doszły już wszystkie przedmioty za polubienie zdjęcia konkursowego, dzięki któremu możemy wygrać dotację dla fretek :D Całość odbyła się na Facebooku, tam można śledzić wszelkie postępy w konkursie. Wciąż się łudzę, że w tym miesiącu się uda, ale coś czarno to wychodzi... prowadziliśmy chwilę i nagle przybyło głównemu przeciwnikowi 60 głosów w krótkim czasie :(

Może Wy pomożecie? Wystarczy polubić zdjęcie psiaka. Walczymy do końca miesiąca, do 5pm czasu londyńskiego:

KLIK!


PS
Creativity & Passion ma już 70 fanów na Facebooku! Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz