13 kwietnia, 2013

Final Fantasy - naszyjnik Sephiroth


Obiecywałam niedawno więcej wisiorków z motywem Final Fantasy, więc przyszła kolej na Sephirotha :D  W buteleczce znajduje się papirus z fragmentem słynnego 'One Winged Angel' - stąd także dołączona przywieszka w kształcie anielskiego skrzydła. Jako że Sephiroth jest czarnym charakterem, postanowiłam umieścić go w ciemnej oprawie ;)

Dlaczego akurat wybrałam FF? Raz, że jest to moja ulubiona seria gier, dwa - sama kiedyś poszukiwałam wisiorków, przywieszek, czegokolwiek z tym motywem. W Polsce niestety ciężko dostać coś w normalnej cenie, większość rzeczy sprowadzana jest zza granicy, no i przeciętnego fana nie stać. Dlatego sama sobie umiliłam życie i teraz mogę zrobić medalion z każdą grafiką, jaką tylko zapragnę. Was także zachęcam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz